Omdat de handel bij Euroseat nét iets anders is dan bij vele andere bedrijven hebben we een duidelijk retourbeleid. We gaan ervan uit dat de gekozen artikelen altijd naar wens zijn. Deze zijn te bekijken op de website en natuurlijk in onze showroom. Wij nemen dan ook geen goederen retour, maar kijken altijd naar een tussen oplossing: denk aan bijvoorbeeld een tegoedbon, inruil of andere passende optie. Natuurlijk is de kwaliteit van producten uiterst belangrijk en staan we daarvoor in. Vandaar dat we een garantie beleid hebben die is opgedeeld in twee delen.
De status van gebruikte artikelen wordt op de website aangegeven bij het product. Hierin zijn 3 gebruikte statussen met een eigen uitleg:
1) Veel gebruikt: Technisch in orde en intensief gebruikt
2) Goed Technisch: in orde met lichte gebruikerssporen
3) Zo goed als nieuw: Dit product is minimaal gebruikt
Indien er zichtbare schade aan de producten zijn of bijzonderheden die vermeld moeten worden, staat dit verwerkt in de tekst én zijn deze zichtbaar gemaakt op de foto’s. Indien dit staat vermeld in de tekst of de foto’s zit er dan ook geen garantie op de producten. Mocht het zo zijn dat producten echt stuk worden geleverd of binnen 1 maand het begeven, zullen we hier natuurlijk naar kijken en een oplossing bieden. Stuur binnen de 1 maand een mail met foto’s naar info@euroseat.nl en de collega’s van de Verkoop nemen contact met u op.
Bel ons
072-5207139
Openingstijden
ma t/m vr 09:00 – 17:00 uur
Kom op bezoek
Laanenderweg 17, 1812 PW Alkmaar